شرایط گارانتی

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش آراساند

  • کالاهای خریداری شده ازدیگر فروشگاه های اینترنتی شامل گارانتی آراساند نمی باشند و فروشگاه آراساند هیچگونه مسئولیتی در قبال این کالاها ندارد.
  • ضمانتنامه بدون برچسب گارانتی و فاکتور فاقد اعتبار است.
  • خدمات گارانتي فقط براي تعمير يا سرويس دستگاه بوده و فقط شامل ارائه خدمات رايگان براي تعویض قطعات و دستمزد تعمير مي باشد.
  • در هنگام تعمیر اجناسی که به عنوان مصرفی می باشد و به  مرور زمان توسط مصرف کننده خراب می شود؛ هزینه قطعات تعمیری بر عهده مشتری میباشد.
  • حداكثر مدت زمان تحت پوشش خدمات گارانتي۱۲ ماه از تاريخ خرید محصول مي باشد. تاريخ خرید محصول بر روي برچسب گارانتي ذكر گرديده است.
  • هزينه هاي حمل دستگاه به واحد هاي فني شركت بعهده خريدار مي باشد.
  • زمان بررسي کالا تحت گارانتی آراساند 72 ساعت كاري بعد از پذيرش و مدت زمان تعمیر بسته به خرابی کالا متغیر می باشد.
  • خدمات تعمير و رفع اشكال در دوران ضمانت حتي المقدور در داخل كشور توسط كارشناسان فروشگاه آراساند يا مراكز ذيصلاح انجام ميگردد. چنانچه انجام اين خدمات در داخل كشور ميسر نباشد، به صلاحديد شركت ، دستگاه به نزديكترين مركز ارائه خدمات ضمانت در خارج از كشور منتقل و يا در صورت لزوم به كشور مبدا” انتقال مي يابد، كه در اين موارد انجام خدمات ضمانت بين دو هفته تا دو ماه به طول خواهد انجاميد. هزينه هاي ارسال و بازگشت و پی گيری مراحل انجام كار با فروشگاه اینترنتی آراساند است، ولي هزينه تغييراتي كه به تشخيص شركت سازنده از شرایط ضمانت خارج مي باشد از خريدار نقداً دريافت مي گردد.

ضمانتنامه در شرايط ذيل قابل اجرا نيست:

  1. کالا هایی شامل خدمات می شود که دارای فاکتور خرید و یا برچسب گارانتی باشند .
  2. صدمات و ضايعات ناشي از ضربه، سقوط، حمل ونقل، تماس يا نفوذ آب و مواد شيميايي، آتش يا حرارت زياد، گرد و غبار شديد، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبيعي
  3. استفاده غلط از دستگاه يا مواردي خارج از سازگاري و استانداردهاي تعيين شده براي دستگاه يا عمل نكردن به دستورالعملهاي ذكر شده در دفترچه راهنماي دستگاه
  4. صدمات و خرابي هاي ناشي از اتصال غلط يا ارتباط دستگاه با ساير دستگاهها، تجهيزات و لوازم جانبي غير سازگار يا معيوب، صدمات ناشي از نصب يا به روز رساني هرنوع فايل، نرم افزار، برنامه يا Firmware ، صدمات ناشي از پاک کردن دستگاه به هر وسيله يا ماده.
  5. دستگاههايي كه دستكاري شده يا توسط اشخاصي بجز تعمیرکاران آراساند تعمير شوند.
  6. هر نوع دستكاري، خدشه يا كنده شدن برچسب سريال ، مشخصات دستگاه يا هرنوع دستكاري يا آسيب برچسب ضمانتنامه.
  7. مواد مصرفي و جانبی ( لرزه گیر و منبع تغذيه و … ) شامل گارانتي نمي باشد.

خدمات گارانتی فقط با فاکتور و برچسب گارانتی فروشگاه معتبر میباشد .

کالاهای کارکرده دارای 3 ماه گارانتی و کالاهای نو (آکبند) دارای ۱۲ ماه گارانتی میباشند.

تمامی کالاها دارای ۷ روز مهلت تست سلامت میباشند.

  • شرایط گارانتی اسپیکر مانیتورینگ : شرایط خدمات فقط برای آمپلی فایر و کراس اور قابل انجام است و یونیت های توئیتر و ووفر به علت مصرفی بودن شامل گارانتی نمی باشند.
  • شرایط گارانتی میکروفون برای میکروفون ها فقط ۷ روز مهلت تست در نظر گرفته شده است و پس از آن شامل گارانتی نمی باشد، اما خدمات پس از فروش ارائه می شود.
  • شرایط گارانتی کارت صدا : در کارت صداهای فایروایر به دلیل حساس بودن پورت اتصال و صدمه زدن به آن از طریق کامپیوتر قسمت اتصال فایر وایر جز گارانتی نمی باشد.
  • شرایط گارانتی هدفون : در هدفون ها فقط قسمت درایو هدفون شامل گارانتی میباشد و شکستگی و ایرادات ظاهری را شامل نمیشود.
  • شرایط میدی کنترلر : تمامی قسمت ها شامل کلاویه و مدار کلاویه و کلید ها شامل گارانتی میباشد.
  • شرایط پری امپ و کنترلر ها : تمامی قسمت شامل مدار و ورودی و خروجی ها شامل گارانتی میباشد.
  • تجهیزات جانبی : کابل و اتصالات و پایه و غیره ..شامل گارانتی نمیباشد و فقط شامل ۷ روز مهلت تست سلامت میباشد.